גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

http://afisha.vip.org.il/
הופעות מחול ובלט

תיאטרון הבלט הלאומי הרוסי על הקרח סנט פטרסבורג - רומיאו ויוליה

ארכיון תאריך: 23 יולי 2020 - 27 יולי 2020

משך: שעתיים ורבע, כולל הפסקה

תיאטרון הבלט הלאומי הרוסי על הקרח סנט פטרסבורג מציג: לראשונה בישראל - רומיאו ויוליה - הפקת ענק בליווי תזמורת סימפונית*

בלט ב-2 מערכות 
וסיקה מאת ס. פרוקופייב 
בימוי: ק. רסאדין
The only virtuoso company in the world to combine classical dance and figure-skating"  
Paris newspaper "France-Soir"

תיאטרון הבלט הקלאסי על הקרח היחיד בעולם מזמין אתכם ל"רומיאו ויוליה" - מופע דרמטי בעקבות הסיפור הנצחי על אהבה בין שני צעירים ממשפחות עוינות.  יצירתו המפורסמת של שייקספיר הופכת למופע דינמי ומרתק. להט היצרים בנוסח שייקספיר כה גדול שמסוגל להמיס את הקרח עליו מחליקים האמנים...

התיאטרון הלאומי הרוסי על הקרח סנט פטרסבורג נוסד לפני 50 שנה ע"י הכוריאוגרף הרוסי המפורסם קונסטנטין בוירסקי ועד היום ממשיך את מסורת הבלט הרוסי הקלאסי. הפקות התיאטרון מהוות שילוב של בלט קלאסי, תיאטרון והחלקה אמנותית על הקרח. הז'אנר החדש שנוצר, דרש גישה אחרת בבימוי. כתוצאה נוצרה כוריאוגרפיה של בלט על הקרח – עם חוקים משלה ואמצעים משלה. לתהליך הקמת הז'אנר החדש תרמו רבות כוכבי הבלט הרוסי הקלאסי: בוריס אייפמן, ניקיטה דולגושין, נטליה דודינסקיה, קונסטנטין סרגייב, שעזרו בבימוי מופעי התיאטרון. משנת 1980 עומד בראש התיאטרון קונסטנטין רסאדין – סולן מוביל לשעבר בתיאטרון מרינסקי ותלמידו של הכוריאוגרף הנודע לאוניד יעקובסון.

רקדני התיאטרון הם מחליקים מקצועיים, זוכי פרסים רבים בתחרויות בינלאומיות בהחלקה על הקרח. כל רקדני הלהקה מפגינים מקצועיות ברמה גבוהה ביותר וסינכרון ביצועים מושלם. התיאטרון הלאומי הרוסי על הקרח סנט פטרסבורג כבר ביקר בישראל וזכור היטב לקהל הצופים מסיבובי ההופעות הקודמים: "היפהפיה הנרדמת", "מפצח האגוזים", "אגם הברבורים" – כל מופע של התיאטרון מהווה חגיגה אמיתית לאוהבי הז'אנר ומעורר התלהבות רבה בקרב הצופים מכל הגילאים. 

המופע "רומיאו ויוליה" מרשים, דרמטי ונוגע ללב עם תלבושות ססגוניות ותפאורה מרהיבה. השתתפותה של תזמורת סימפונית בהפקה מדגישה עוד יותר את האוירה של תיאטרון קלאסי ללא פשרות שהפך להיות נדיר בימינו.

לתשומת ליבכם: הטמפרטורה באולם תהיה קרירה. נא להצטייד בלבוש מתאים. 
*המופע בליווי התזמורת הסימפונית יערך במשכן לאמנויות הבמה - בית אופרה תל אביב בלבד.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter